Nechte si zboží doručit zcela zdarma! Nehledejte žádné podmínky, zboží vám doručíme zcela zdarma! Zboží, které je skladem, se snažíme expedovat následující den po obdržení objednávky. U produktů, které jsou momentálně nedostupné, je uveden předpokládaný termín naskladnění. Upozorňujeme, že toto datum je orientační a může se mírně lišit. Přesné datum vám oznámíme co nejdříve.
Dodání kurýrem trvá 1-2 dny od odeslání. O odeslání budete informováni e-mailem nebo SMS. Kurýr je povinen vás před vyzvednutím telefonicky kontaktovat na čísle uvedeném v objednávkovém formuláři. Doba doručení kurýrem je v rukou společnosti SPS / PPL, pokud si s námi před odesláním nedohodnete jiné než standardní doručení.
Důrazně doporučujeme zkontrolovat zboží do 24 hodin po obdržení! Reklamace později zjištěných vad zboží poškozeného při přepravě lze uplatnit pouze v případě, že zákazník prokáže, že zboží mělo reklamované vady již v době převzetí od dopravce.
Součástí zásilky je faktura (daňový doklad) vložené do obálky na jednom z balíčků..
Před převzetím zásilky zkontrolujte obal (u 123 kurýrních zásilek je možné obal zkontrolovat, případně následně reklamovat poškozený výrobek pouze do 24 hodin od převzetí), v případě jakýchkoli nesrovnalostí zboží nepřebírejte! Pozdější reklamace tohoto druhu mohou být uznány pouze v případě, že kupující prokáže, že reklamované vady byly přítomny již v době převzetí od přepravce.
Funkčnost výrobku není možné zkontrolovat na místě.
Po obdržení zásilky kurýrem zkontrolujte neporušenost výrobku. V případě poškození zboží v důsledku přepravy (rozbité nebo prasklé sklo, promáčknutý klobouk apod.) lze zboží nahlásit do 24 hodin od doručení.
Pozdější reklamace tohoto druhu mohou být uznány pouze v případě, že kupující prokáže, že reklamované vady byly přítomny již v době převzetí.
Ani v tomto případě se nemusíte obávat. Naše zboží je pojištěno a jeho pojištění platí až 24 hodin po převzetí! Poškození prosím vyfoťte a zašlete nám ho na adresu reklamace@elusia.cz. Ihned po obdržení reklamace začneme podnikat veškeré kroky k tomu, abychom Vám poškozenou lampu nebo její část zaslali co nejdříve. V některých případech kurýrní služba požaduje i vyzvednutí poškozené zásilky, v takovém případě se prosím domluvte s kurýrem, který vás bude kontaktovat, abyste si zásilku vyzvedli.
Zaměstnanci kurýrní společnosti nejsou našimi zaměstnanci. Přesto budeme rádi za vaše návrhy na zlepšení, pokud budete mít jakýkoli problém..