shopping cart
  • Interiérové ​​osvětlení
    Lustry a závěsná svítidla
    Lustry a závěsná svítidla
    Stropní svítidla
    Stropní svítidla
    Stolní lampy
    Stolní lampy
    Stojící lampy
    Stojící lampy
    Bodová světla
    Bodová světla
    Nástěnná svítidla
    Nástěnná svítidla
    Stropní ventilátory
    Stropní ventilátory
    Orientační světla
    Orientační světla
    Svítidla nad zrcadlo
    Svítidla nad zrcadlo
    Podhledová svítidla
    Podhledová svítidla
    Světla na dálkové ovládání
    Světla na dálkové ovládání
    Lištová svítidla
    Lištová svítidla
  • Venkovní svítidla
    Venkovní osvětlení domu
    Venkovní osvětlení domu
    Solární venkovní osvětlení
    Solární venkovní osvětlení
    Vnější bodová světla
    Vnější bodová světla
    Venkovní nástěnná svítidla
    Venkovní nástěnná svítidla
    Venkovní stropní svítidla
    Venkovní stropní svítidla
    Venkovní světla se senzorem
    Venkovní světla se senzorem
    Venkovní lampy
    Venkovní lampy
    Reflektory
    Reflektory
    Venkovní pochozí svítidla
    Venkovní pochozí svítidla
    Venkovní orientační svítidla
    Venkovní orientační svítidla
    Venkovní lustry a závěsná svítidla
    Venkovní lustry a závěsná svítidla
    Venkovní podhledové osvětlení
    Venkovní podhledové osvětlení
    Venkovní stolní osvětlení
    Venkovní stolní osvětlení
  • Rozdělení podle místnosti
    Svítidla do kuchyně
    Svítidla do kuchyně
    Svítidla do obývacího pokoje
    Svítidla do obývacího pokoje
    Svítidla do ložnice
    Svítidla do ložnice
    Svítidla do dětského pokoje
    Svítidla do dětského pokoje
    Svítidla do koupelny
    Svítidla do koupelny
    Svítidla do chodby
    Svítidla do chodby
    Svítidla na schodiště
    Svítidla na schodiště
    Svítidla do zahrady a terasu
    Svítidla do zahrady a terasu
  • Zrcadla
  • Lamely
Doprava zdarma Při nákupu nad 1000 Kč.
arrow left

Způsob doručení

Obsah článku:


V této sekci naleznete informace týkající se doručování zboží pro vaši rychlou orientaci.Naše společnost využívá kurýrní služby společnosti SPS / PPL .

Doprava zdarma při objednávce nad 1000 Kč!

Nechte si zboží doručit zcela zdarma! Nehledejte žádné podmínky, zboží vám doručíme zcela zdarma! Zboží, které je skladem, se snažíme expedovat následující den po obdržení objednávky. U produktů, které jsou momentálně nedostupné, je uveden předpokládaný termín naskladnění. Upozorňujeme, že toto datum je orientační a může se mírně lišit. Přesné datum vám oznámíme co nejdříve.

Dodání kurýrem trvá 1-2 dny od odeslání. O odeslání budete informováni e-mailem nebo SMS. Kurýr je povinen vás před vyzvednutím telefonicky kontaktovat na čísle uvedeném v objednávkovém formuláři. Doba doručení kurýrem je v rukou společnosti SPS / PPL, pokud si s námi před odesláním nedohodnete jiné než standardní doručení.

Důrazně doporučujeme zkontrolovat zboží do 24 hodin po obdržení! Reklamace později zjištěných vad zboží poškozeného při přepravě lze uplatnit pouze v případě, že zákazník prokáže, že zboží mělo reklamované vady již v době převzetí od dopravce.

Součástí zásilky je faktura (daňový doklad) vložené do obálky na jednom z balíčků..

Před převzetím zásilky zkontrolujte obal (u 123 kurýrních zásilek je možné obal zkontrolovat, případně následně reklamovat poškozený výrobek pouze do 24 hodin od převzetí), v případě jakýchkoli nesrovnalostí zboží nepřebírejte! Pozdější reklamace tohoto druhu mohou být uznány pouze v případě, že kupující prokáže, že reklamované vady byly přítomny již v době převzetí od přepravce.

Funkčnost výrobku není možné zkontrolovat na místě.

Co dělat po obdržení zásilky?

Po obdržení zásilky kurýrem zkontrolujte neporušenost výrobku. V případě poškození zboží v důsledku přepravy (rozbité nebo prasklé sklo, promáčknutý klobouk apod.) lze zboží nahlásit do 24 hodin od doručení.
Pozdější reklamace tohoto druhu mohou být uznány pouze v případě, že kupující prokáže, že reklamované vady byly přítomny již v době převzetí.

Co dělat, když je zboží poškozené, ale vy jste již zásilku obdrželi??

Ani v tomto případě se nemusíte obávat. Naše zboží je pojištěno a jeho pojištění platí až 24 hodin po převzetí! Poškození prosím vyfoťte a zašlete nám ho na adresu reklamace@elusia.cz. Ihned po obdržení reklamace začneme podnikat veškeré kroky k tomu, abychom Vám poškozenou lampu nebo její část zaslali co nejdříve. V některých případech kurýrní služba požaduje i vyzvednutí poškozené zásilky, v takovém případě se prosím domluvte s kurýrem, který vás bude kontaktovat, abyste si zásilku vyzvedli.

Zaměstnanci kurýrní společnosti nejsou našimi zaměstnanci. Přesto budeme rádi za vaše návrhy na zlepšení, pokud budete mít jakýkoli problém..